Jag föll pladask!

Som vanligt när det är månadsbokslut så har jag fullt upp på arbetet, och som jag berättat innan så är min kollega på Teneriffa vilket gör mitt arbete en aning mer stressigt, men skit samma, det var inte det jag skulle berätta utan när jag slutat arbeta för dagen och M hämtade mig vid halv 5 så slocknade jag så fort jag satt mig tillrätta i passagerarsätet. Jag sov så himla gott hela vägen hem, men man blir lite dåsig av en sån tupplur.

Step passet börjar redan kl.18 så jag fick ju skynda mig lite och sen skulle bella övningsköra dit och då får man kanske räkna några minuter extra än om jag skulle kört så det var bara full fart från det att jag var hemma.

När vi kom fram kände jag mig fortfarande lite dåsig, inte alls laddad för ett härligt step pass, och fortfarande med en jäkla träningsvärk baksida lår och häck... okoncentrerad kan jag nog kalla min sinnesstämning.

Passet började och när vi kört en halvtimme så sprutade svetten som vanligt och plötsligt kände jag att jag fullständigt tappade kontrollen och snubblade till. Det är hemskt när man inte har kontroll över sina rörelser och man inser att det här kan jag nog inte rätta till - jag var på väg mot golvet och med ens insåg jag att det är väl lika bra att ge upp, jag kan inte rädda situationen så jag dunsade i golvet med min ömma rumpa och började asgarva med benen sprattlande i luften. Fan, jag trillade av brädan! Hahahaha sååå pinsamt, men det bjuder jag på..

Inte nog med det - ganska chockad av fallet reste jag mig och var snabbt inne i hoppen och skutten igen och tro ni inte jag snubblar ännu en gång, men denna gången kunde jag rädda mig, men asgarvet kom igen och sen var det kört.

Ingen lyckat pass för mig, men det var himla kul och svettig blev jag ändå.


Kommentarer
Postat av: Elina

Har sällan sett någon falla så graciöst som du...:D 10 i stilpoäng:)

2009-04-08 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0