My life would suck without you

Skärtorsdagen tillbringade jag endast halva dagen på arbetet - jag slutade kl. 11.50 och på hemvägen stannade jag till och shoppade ett par svarta gladiator sandaler som gjorde mina barn såååå avundsjuka.. Jag hade en skön, slapp eftermiddag med min familj och sen var det dags att förbereda kvällens mat.

Skärtorsdagskväll tillbringade vi med våra älskade vänner - vi åt en god rödvinsgryta och massor (!) med rött vin till det. När Bodil hade läst min beskrivning av Pina Coladan som vi fick i Polen så ville hon hemskt gärna också ha en sådan, så vi fixade till några såna och de var jättegoda men starka, så vi fick dryga ut dem med en hel del ananasjuice.

Vi tog fram spelet "Black Box" som vi spelat några gånger innan och enligt mig ett jätteroligt sällskapsspel. Det är ett ganska speciellt spel, man får helt enkelt reda på vad medspelarna tycker och tänker om alla som är med i spelet. Jag har absolut inga problem med att bli utsatt för sånt - det är ju bara ett spel, men Elina och Mats var inte särskilt förtjusta i det. Sen är det ju ingen som säger att man måste vara helt ärlig när man svarar - det kan bli jätteroligt. Ett exempel: Vem skulle du vilja dela dusch med?? Då förväntas man ju välja sin partner, men om man inte gör det...kan det bli riktigt roligt...!



För att veta vilken färg de andra har fick man sätta små klämmor synligt. Varför inte i luggen...





Nog ingen hit att sätta den i örat...





Bodil och hon med de kalla ögonen..



Sen var det den här Pina Coladan med fruktgarnering...jag tror att jag hade problem med ananasen eller nåt - kul var det i alla fall..

När jag sen dagen efter skulle titta på de här fotona och det började ju så fint med lugna, sansade bilder runt bordet och plötsligt kommer dessa....













Gissa om jag skrattade!!!!  Hahaha, jag hade ingen aning om att vi hade en Pigge linslus hos oss.

Som alltid hade vi jätteroligt och kvällen blev snabbt natt och sen plötsligt morgon...kom inte i säng förrän det började ljusna.

Kommentarer
Postat av: Bodil Rasmusson

Tack för denna kvällen! Synd att tiden går så fort, morgonen kom så snabbt!

2009-04-12 @ 09:42:58
Postat av: sus

Tack själv! Det kräver ju en del att hålla kvar platsen i superligan...eller hur. Vi får kanske gå ner till div.5 i fortsättningen...

2009-04-12 @ 13:00:48
URL: http://tja
Postat av: David

HAHAHA superligan ni spelar i korpen, i alla sporter:)

2009-04-12 @ 23:49:43
Postat av: sus

Och var fick du luft ifrån?

2009-04-13 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0