Onsdag hela dagen

Hej hopp,

Har varit på ett sånt härligt glatt humör hela dagen. Det måste bero på att jag fick lite sovmorgon imorse eftersom jag inte skulle lämna bilen förrän halv 8. Jag brukar annars vara på jobbet vid 7, men idag var jag där inte förrän kvart i 8. Och jag hade endast ett möte inbokat idag.

Som jag har berättat innan så har jag hand om Schweiz redovisning fr.o.m 1 april, men tyskarna har inte skickat materialet till mig ännu, så idag var första dagen jag gjorde något överhuvudtaget med bokföringen. Det blir JÄTTEKUL den 30:e eftersom det är den enda dagen jag har möjlighet att ta hand om det denna månad...

Jag har idag varit med mina tjejer på Tivolibadet i Kristianstad. Vi simmade 1000 m och satt sen i bastun en lång stund och bara njöt.

Har nu packat inför morgondagens resa till Tyskland. Vi sticker strax innan lunch imorgon och tar flyget från Kastrup till Düsseldorf och därefter hyrbil till Neunkirchen. Är hemma igen fredag kväll - sent.

Det är "Rent hus" på tv nu - jag kan inte förstå att någon överhuvudtaget vill titta på detta äckliga program. Det är så man nästan får kväljningar av bara tanken på små äckliga kryp i sängarna, mögel överallt och tjock äcklig goja på toaletterna.


Hur kan man se så glad ut när folk äcklas av hans hem?

Jaja, nu är det Grey's anatomy - det missar jag inte!

Vi hörs i helgen!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0