Sällan studsar en termos

Inte alls faktiskt, jag har provat.

Igår var jag så värdelös att jag glömde mina skor till träningen, så jag fick använda mina köra-till-gympan-eller-gå-och-handla-skor, ingen hit att köra step pass i Adidas Stan Smith skor utan dämpning. Funderade lite på att köra barfota istället, men de andra avrådde mig - de ville inte se mig falla pladask igen, antar jag...  Det var hur som helst jäkligt svettigt hela passet igenom. Där är så himla varmt i gympasalen och ingen större ventilation.

Idag har jag endast arbetat till strax efter ett, då jag körde ner till Lund i ett ärende. Det är så himla sällan jag är i södern och jag hade gärna velat stanna några timmar och shoppat, eller bara gå runt och insupa lite nostalgikänslor, men vi var tvungna att köra hem igen för M skulle hämta sin bil som varit på service.

Även jag fick ringa ett litet samtal till Saab för min bil har faktiskt gått sönder för första gången - förhoppningsvis ingen dyr historia och den går så klart att köra med, men ljuslängdsregleringen är ur funktion - haha, säger er säkert väldigt mycket. Det har med halvljuset att göra, och då kan de ju även passa på att sätta in en ny parkeringslampa också...

Jag har ikväll sprungit 5 km!!! Ganska långsamt, men jag sprang i alla fall.. För övrigt så hatar jag att springa, men eftersom det inte är något annat som hjälper mot mina kilo så får jag väl göra det, mot min vilja.. En början i alla fall.




Är detta fotot bättre på dig, mamma?? Hahaha, vilken kalaspingla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0