En bra arbetsdag...

Ibland är det bara kul att jobba! Idag har det varit en sån dag. Jag har ägnat nästan hela dagen åt avstämningar och det tycker jag är skitkul. Ja, jag vet att jag är lite konstig, men ibland är det riktigt härligt att få sjunka in i sin arbetsroll till 100%. Vi hade även månadsmöte i em, vilket brukar vara en timme, men idag så skulle det redovisas en massa saker från hela sommaren så det drog ut på tiden. Den sista halvtimmen var det lite sömnigt i ögonen...

Därefter var det utlottning av presentkort!! Vi har aktivitetskort som vi fyller i varje gång vi har tränat och sen får man lämna in dem och man är med på utlottning av bl.a presentkort och diverse extraprylar som vattenflaskor och svettband. Förra gången var jag så säker att jag skulle vinna högsta priset, vilket jag gjorde också.. men denna gången hade jag ingen sån känsla så därför räknade jag inte med att vinna något alls, men jag fick ett av tröstpriserna - en vattenflaska från Reebok! Några såna har man ju inte innan.. Alla som deltagit fick även en liten ryggsäck som vi kan ha våra träningskläder i. Såna har man ju inte heller innan...

Man får högst vinna tre priser och en av våra Maria vann så klart 3 presentkort, men hon lämnar också in en si så där 20 aktivitetskort.

Arbetsdagen gick alldeles för fort så jag hann inte riktigt med allt jag hade planerat, och sen är jag LEDIG två dagar, men får väl fortsätta på fredag med mina härliga avstämningar.

Imorgon har min mormor STOR födelsedag - det ser vi fram emot! Släktkalas igen!!

Är just lite orolig inför nattens mardrömmar då Josefine hittade en spindel på väggen för en stund sen och när M behagade masa sig från sin plats och ha ihjäl den så var den borta..Vi hittar inte den... Hatar sånt!

Imorgon ska jag berätta om en jätterolig sak som hände på jobbet för längesen! Påminn mig gärna...

Sussa gott!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Påminn!

2009-08-26 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0