Skål och välkomna till Sälen!

När man ska ha fest vill man ju alltid försöka fixa så mycket som möjligt dagen innan så man inte behöver jäkta ihjäl sig precis innan folket kommer. Jag höll på till midnatt med att baka bullar, morotskakor, göra pajdeg, såser och allt annat som ska fixas i matväg. Trots nattjobb blev det en hel del ändå som skulle fixas i sista minuten, men vi hann även med en liten tupplur vid poolen på eftermiddagen.

Gästerna var välkomna kl.18, men familjen Nilsson-Rasmusson-Johansson var sena pga en semestervecka i Lysekil. Vi andra hann med en STOR slabbedang innan de gjorde entré och då var det en del som hade lite kvar i glasen, men de tömde Bodil.



Så här glad var Bella innan gästerna kom... Hon var faktiskt lika glad sen också!



Nu är jag nog klar och klockan är sex!!



Henke är på Kräftskiva - syns det?







Undrar om det är fler räkor som Jessica befaller Marcus att hämta??  "De är där borta, hämta NU!"



Sus och Pigge-linslus



- Ser du hur mina ögon tindrar? I löööööve you, Henrik!!!



Blomman vi fick av Niklas - helt underbar!!  Tack Tack
Jag försökte fota bara blomman, men där kom något i vägen...







Solskenstrålen!





Oj, Herr och Fru Thell kom på bild - tycker nog M ser lite suddig ut...

När klockan passerat midnatt kom plötsligt Henrik och Niklas springande i badkläder - Nattbad Jipppieee!!



Det riktigt ångade från poolen och såg så himla inbjudande ut, men det var ingen annan som vågade hoppa i.



Haha, sen var det hopp-uppvisning...







Galningar!! Men de hade säkert jättekul!





Klockan blev fort jättemycket och Elina, Mats och David begav sig hemåt strax efter ett, men vi andra fortsatte tills ögonen gick i kors. Kom inte i säng förrän kl.04.00 och då såg det ut så här..



Kul att komma upp till detta om någon timme...

Tack alla för härlig kväll!



Puss & Kram från mig


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår ej hur du orkar.Jag blir trött bara av att se er.Jäkla snygg klänning du har

Kramis Mamma

2009-08-10 @ 08:50:34
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket:) Man orkar allt som är roligt

2009-08-10 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0