En gång var jag utklädd till mig själv..

Av någon konstig anledning gillar jag att måla naglarna framför tvn.. eh! Igår när jag nästan hade förberett mig att gå till sängs började "spårlöst försvunnen", och kommer jag i kontakt med ett sånt tv program är det helt lönlöst att få mig i säng förrän programmet är slut. Jag sitter som fastklistrad, och inte bara med de halvmålade naglarna, utan jag lever mig in i de här programmen precis som det är jag själv. Gråter de så gråter jag. Igår stortjöt jag när mannen hittade sin pappa i Thailand. Det blir liksom överdosering i känslosvallning.

När programmet var slut kom jag på att det var kanske i senaste laget med tanke på att jag snart ska upp och jobba.

Peter Jöback sjöng för mig kl.5 och kl. 06.20 var jag på jobbet. Det blev tonfisksallad till lunch idag - likadan lunch som jag åt typ 5 veckor i streck innan semestern...ja, jag tycker det är ganska gott med tonfisk.

Jag berättade för mina kära kolleger idag om att jag var i Ullared förra veckan. Ann bara tittade konstigt på mig och frågade - eh, vet du inte att man inte ska köra dit i Juli? Hur skulle jag kunna veta det - jag har aldrig varit där då!! Jaja, man lär sig av sina misstag. Berättade också att det inte blev så mycket shoppat, bara en jacka och en kofta typ.. -Jacka?? Du?? Ja, det behöver du säkert!  Haha, nä, men det är så himla kul att shoppa, speciellt jackor och skor -  I LOVE IT!!

Min arbetsdag slutade kl.17.00 då jag körde till Stadium i Kristianstad för att inhandla 23 st presentkort á 1000:-. Tror ni mitt nya kreditkort från Tollarps If fungerade?? Nä, där stod jag i 45 minuter och väntade medan de skulle undersöka varför det inte fungerade. Jag tror där var 4 personer i omgångar som skulle komma med briljanta idéer samtidigt försöka göra precis likadant som personen före hade gjort för att försöka lösa problemet. Det slutade med att jag fick köra hem tomhänt. Jag fick inte mina presentkort för de kunde inte aktivera dem utan ett fungerande kort. De kunde skicka det till Norrköping för att bokas manuellt på huvudkontoret, men det skulle ta en vecka innan jag fick dem igen. Jag får väl fixa det på annat sätt istället. Blir väl lynchad om jag kommer tomhänt till mötet på måndag..., om inte annat kan jag annars bli akut sjuk eller nåt...

Efter en snabb runda på Willys var jag hemma vid sju.

Dagens tips: Skriv en inköpslista innan du kör och storhandla, och glöm den inte hemma på köksbordet. Jag har blivit något av en expert på det...  Är ni förvånade? Nä, så klart inte.

Cool i vår swimmingpool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0