2009 är snart slut..

Och med det önskar jag alla ett GOTT 2010! Visst är det härligt att vi går mot ett nytt år, nya utmaningar, nya glädjestunder och tänk så snart sommaren är här igen!

År 2009 har för mig varit ett bra år. . Förutom att vår lilla Pavarotti lämnade oss, en stor tragedi för vår familj, men livet går vidare i samma lunk trots allt. På ett helt år händer det faktiskt väldigt mycket och många av de sakerna stannar i minnet för evigt eller så finns de dokumenterade här i min lilla blogg...

En liten resumé:
Elina fyllde 45 och vi hade överraskningsfest
Barnen var modeller för en dag
Lille Elias kom till världen kvällen innan vi åkte till Österrike
Badgastein, en härlig vecka i alperna då jag låg nerbäddad två hela dagar i flunsa.
En underbart skön Spa resa till Polen i Mars
20-årig bröllopsdag
Poolbygge
Josefine slutade nian
Lille Elliiot kom till världen och Cathy höll på att föda i baksätet på bilen..
Kristianstad dagarna
Västervik
Kräftskivor
Barnen började skolan i Kristianstad
Min mormor fyllde 80
Pavarotti lämnade oss
Vi köpte Maximus
M fick mc kort
M köpte hoj
Bella fick körkort
En superkulig träningsdag
Uppvisning
Och sista dagen på året utmanade jag mig själv med ett 1 1/2 timmes styrkepass

Allt detta och så himla mycket mer har hänt mig detta året och tänk Er alla roliga fester, all rolig shopping, goda middagar, all rolig träning och allt nytt folk man har träffat och sååå många skratt! Livet är bra härligt!

Jag önskar alla mina nära och kära och några till ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Hoppas ni får en hejdundrande kulig kväll och natt, och att ni inte vaknar med huvudvärk imorgon bitti kl. 7.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Niklas

Gott Nytt Sus :D

2009-12-31 @ 15:43:55
Postat av: Cathy

Gott nytt år på dig med Sus. Vaknade, eller sonen vakna strax innan 07.00. Huvudet kändes ganska ok, men hade gärna velat ligga kvar i sängen en stund...

Det var trevligt igår och fin va du i din nya "look" och din fina klänning.

Kramiz

2010-01-01 @ 07:47:10
URL: http://http:/superpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0