Ensamma Kitty...

Fatta att jag har julledigt nu!! Skulle egentligen arbeta halva morgondagen, men jag tyckte att jag var så flitig idag så jag belönade mig med en extra liten semesterdag.

Sorgligt nog glömde jag min Hello Kitty kalender på jobbet så jag får ingen choklad imorgon och inte heller på självaste julafton.

Äntligen är vintern här - jag är såååå lycklig för att det lyser snövitt och luktar vinter - en härlig feeling!! Låt den få stanna över julen, så man kan få lite julstämning i alla fall.

Det är väl ingen som har kunnat undgå att Idol Calle och Erik var i Kristianstad igår. Skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att åka in till stan och trängas i 15 minusgrader med alla fjortisar från hela Skåne för att höra dem live. Beundrar verkligen de som ställde sig framför scenen redan kl.17 i den kylan... 

Något jag verkligen sörjer är att jag missade när Andreas Carlsson var i stan - då hade jag kunnat vara där kl.5 på morgonen! -undrar om någon hade beundrat mig för det...

Önskar alla mina trevliga bloggläsare en riktigt God lillelillejul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0