GRATTIS PAPPA!

Godkväll,

Idag har jag faktiskt tillbringat kvällen med att fira min pappas födelsedag. Det var inte igår om man säger så...
Det var mycket kul att få träffa mina systrar Caroline och Monika igen efter ett antal år av tystnad och nu hade vi så mycket att prata om så kvällen bara flög iväg.

Joanna och pappa bjöd på god mat och sen fick lite tårta också för att inte glömma att vi kom dit för att fira pappsen.

En jätterolig nyhet var att både Monika och Caroline har bokat samma Österrike resa som oss.




Pappa till vänster och min svåger Jarmo till höger

Imorgon är det step på jobbet!! Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Bottan

Det heter samma resa som VI

2009-12-11 @ 13:59:12
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Haha jag visste att du skulle kommentera det, men jag säger oss - jag säger inte vi. Så är det bara. Det är möjligt att jag har en del meningsbyggnadsfel i min blogg, men det är så jag pratar. Däremot har jag nästan ALDRIG stavfel.

2009-12-12 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0