Nu har jag gjort det!

Jag har klippt mig! Och färgat det med mörka och ljusa slingor, men det ser mest grått ut... Jag har även pannlugg, vilket jag aldrig har haft i hela mitt liv.

Skillnaden från förr med att ha lockigt hår är ju att nu har man möjligheten att få det rakt med plattång, förr fick man rakpermanenta sig och det funkade inte ändå. Det är en otrolig befrielse att få känna sig flat ibland, haha

Som alltid när man byter frisyr så behövs en liten inkörningsperiod, att vänja sig  - som M, han kände inte igen sin fru när jag kom hem.. Nähä, tror du att du kan vänja dig att tycka om denna kvinna framöver? Ja, era pussar smakar likadant..

Så här såg jag ut igår:



Nu ser jag ut så här - imorgon ser jag ut på ett annat sätt.. när jag själv ska styla mig, haha





Inte mycket kvar av det lockiga rufset, men jag kan nog vänja mig.

Ja, jag vet att jag är lik min nästan granne!! Har hört det förr.

Kommentarer
Postat av: bottan

Haha, du är jag! Och eftersom jag ska träna ikväll. så ses vi där ;)

2009-12-29 @ 17:52:46
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej, jag trodde att det skulle bli kort men det är det inte.Kanske fint ändå när du har gjort vid det själv

Hälsa Mike och ge honom en kram från svärmoMammar

Kramis

2009-12-29 @ 18:47:51
Postat av: Niklas

Wow du ser mycket yngre ut nu , från 32 till 22 ,snyggt :D

2009-12-29 @ 19:30:06
Postat av: Sus

Niklas, du är för gullig - därav namnet gullefjun, haha.

Bodil, jag tränar inte idag - vi ses imorgon!

Mammis, jag har fortfarande inte vant mig vid det, men det känns ganska bra, men det är grått...

2009-12-29 @ 19:37:24
Postat av: Mamma

Jag tycker ej att det ser grått ut ljusa slinger med ett släng av mörka kan vara snyggt.Man känner sig alltid lite ovan när man har ny frisyr.Det blir säkert bra Kramis

2009-12-29 @ 22:03:58
Postat av: Jenny

Hej sus, allt väl hoppas jag, jättefint det passade du i :) Kram

2009-12-30 @ 06:47:09
URL: http://oliverliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0