Sällan dansar sus i högklackat

Och inte blev jag bjuden i år heller..! Varför? Jag har inte rätt efternamn för att deltaga på en Nobelfest...eller så måste man kanske åstadkomma något för att få deltaga.

En ganska seg eftermiddag på jobb idag. Jag hade förstås ett mycket givande möte med vår säljchef på dotterbolaget i Schweiz. Hon har så otroligt fin hållning, men så har hon också varit professionell dansare... (en liten parantes i det hela). Hon bjöd mig till Schweiz den 18 Januari på kick-off - spännande!! Jag har aldrig varit i Schweiz. Undrar om det är långt till något trevligt skidställe.. man kan kanske ta någon semesterdag när man ändå är där..

Ett konsultföretag kom och levererade en STOR spann med lösviktsgodis vid middagstid. Kl. 15 var den tom. Helt sjukt vad folk mumsar i sig godsaker.. ja, jag är inte den som tackar nej, men det finns måtta - alla goda ting är tre, så därför tog jag tre bitar efter lunch.

Aerobicen ikväll var nog den roligaste och absolut den mest intensiva på hela terminen - En bra avslutning!

Imorgon nalkas fest - Sundspärlan i Helsingborg med Las Vegas show - kan bara bli lyckat.

Missar IDOL imorgon, men håller tummarna för Erik och dansar som Calle hela kvällen. Den dansen kommer att bli kult!

Ta hand om Er och använd gärna Garnier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0