Trots allt mår jag bra..

Slog upp mina ärliga blå kl. 07.03 - var är jag? vad gjorde jag igår? vad är det för dag idag? Åh shit, jag var ute och festade igår.. jag mår nog bra.. sov nu lite till. Och det gjorde jag. Jag gick inte upp förrän vid 9 för att gå och handla bullar. Resten av huset vaknade inte förrän vid 10 och vi åt en gemensam frukost.

Lite shopping med maken innan lunch och eftermiddagen julpyntades det till IDOLfinalen

Utan tvekan var Erik min favorit - tydlig skillnad när de sjöng finallåten - man kunde höra varje ord som Erik sjöng, men hörde bara Higher tydligt när Calle sjöng.

Imorgon ska jag till Malmö med Camilla och handla de sista julklapparna!

Nu ska jag laga middag - vi hörs!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0