Varför läser ni min blogg?

Oftast har jag ca 20 läsare, ibland 25 - WOW!! och ibland 15 läsare som läser den 3 gånger typ och endast ett fåtal lämnar kommentarer. Har ni inget att säga? Är ni bara nyfikna på mitt liv?

Jag älskar när ni skriver en kommentar för då vet jag vem som läst och jag kan föra en dialog med någon.. Jag skriver för 9 miljoner svenskar och max 5 gör sig till känna. Hur kul är det på en skala till 10? -2 typ.

Skriv något kul, skriv något som gör mig förbannad - vad som helst, bara ni kommenterar.
Jag känner mig ensam annars. Visserligen är det mitt inre som kryper ut, men det är ändå någon jag ofta tänker på när jag skriver och det är ju kul om den personen eller de personerna kunde säga något ball. Typ att gud så kul att du har börjat kalla mig gullefjun eller den där jävla bilden kan du väl ta bort igen eller nåt...

En eloge till alla som hittills har skrivit kommentarer i min blogg!!


Kommentarer
Postat av: Bellis

Hej mamma!

2009-12-28 @ 22:13:57
Postat av: Niklas

Hej Sus :D

2009-12-29 @ 00:33:52
Postat av: josefine

hejhopp mamma :*

2009-12-29 @ 13:35:09
Postat av: Cathy

Ja jag vet, visst är det tråkigt när ingen skriver... DET TYCKER ELLIOT MED!!!!

2009-12-30 @ 16:37:37
URL: http://http:/superpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0