Vätskebrist och hunger

Gissa om jag blev förvånad när allt folket inte var i stan idag.. Var höll de hus, tro??
Shoppade loss med lilltroll och gullefjun några timmar - fyndade bla två träningslinne och löparbyxor, en tunika som jag har tittat på lääänge, men har tyckt den var lite för dyr och så hittar man den på rea - hur lycklig blir man inte då! Efter två timmar kände vi oss nöjda och körde hem till tvn och tittade på Dagboken - snacka om vätskebrist.

M, ni vet han som springer och springer och springer... han såg säkert hela Braveheart medan han sprang och jag satt och väntade i en hel evighet för jag ville också springa, och hungrig var jag men ville inte äta något innan jag sprungit - fattar ni mitt dilemma... Kl var fyra när löpbandet blev ledigt och jag hade inte ätit sen frukosten. Kände mig hur konstig som helst när jag sprang - kall utanpå och kokande inuti - ruskigt otrevligt.

Visade killarna hur man spelar Need for speed, Shift - haha skulle testa en gång, med en Audi TT så klart och vann racet - e jag elit eller vad?

För 2 1/2 månad sen började Josefine käka Antioxidanter för att hon hade så dåligt immunförsvar - hon var ständigt sjuk och förkylning efter förkylning avlöste varann. Hon har inte varit förkyld sen hon började med tabletterna och häromdagen tog de slut och vi glömde handla nya - nu är hon dyngförkyld, stackaren.

Jag är sååå sugen på att köpa en ny liten leksak - jag vill så gärna ha en Iphone 32 GB i min ägo - ni vet ingen som säljer en sån lagom billigt??



Bella har alltid önskat sig en minigris så Jossan köpte denna till henne i julklapp - den har samma storlek som en levande mininöff...

Imorgon är det bowling!!!! KulKul


Kommentarer
Postat av: Cathy

ja en iphone hade inte suttit fel, men herregud vad ska du med en 32 GB med???? Finns inte en chans att du kommer att fylla den. Syrran min en 16 GB är mer än nog. :)

2009-12-28 @ 18:09:26
URL: http://http:/superpojken.blogg.se
Postat av: sus

Va, har du också köpt en??! Fan nu blev jag ännu mer avis. Jag vill ha 32 GB för jag vill titta på filmer när jag har tråkigt...typ när jag sitter på toa eller nåt..haha man kan alltid fylla den med nåt. musik, filmer Hipp Hipp är roligt att ha

2009-12-28 @ 21:11:27
Postat av: sus

haha, jag läste för fort - hjärnan kopplade inte igen... nu är jag inte avis på dig längre...men det är väl bara en tidsfråga eller?!

2009-12-28 @ 22:19:27
Postat av: Niklas

Naaaaaaw vad gulligt smeknamn jag fått :D

2009-12-29 @ 19:27:18
Postat av: Cathy

Hahaha nix en sån fin har jag inte, men gubben min han har en. Ja jag skulle hemskt gärna med vilja ha en men vad är det man säger " den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!" Förr eller senare så kommer säkert alla att ha en sån som är ännu bättre och ännu billigare:)

2009-12-30 @ 16:35:50
URL: http://http:/superpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0