JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!!!

Bebbe har kommit ut!! Precis som med de andra graviditeterna gick hon över två dagar och fick även denna gången en mycket snabb förlossning.

Sabina skickade först ett sms där det stod att de var på KK nu, en stund senare kom det ännu ett där det stod att det är väldigt nära nu... och kanske 15 minuter senare ringde Jennifer och sa att bebisen var ute och att det hade gått bra.

Jaha, vad blev det då??? Ah, det vet jag inte - jag vågade inte titta!
Sabina gick in och det tog en stund innan hon kom ut och meddelade att hon blivit storasyster till en liten pojke, och stolt som hon var berättade hon även att hon fått klippa navelsträngen.

Åhh vad roligt för dom, och Jarmo hann vara med! Så glad jag är för deras skull!!

GRATTIS SYRRAN!!!!  Ta väl hand om dig och pojken, - jag kommer och hälsar på så fort jag bara kan!!

Kommentarer
Postat av: Christina

JAG VET ATT DU VAR LIKA SPÄND SOM JAG,PÅ ATT HON SKULLE FÅ.VÄNTAN ÄR FRUKTANSVÄRD FÖR EN KVINNA NÄR MAN SJÄLV HAR FÖTT BARN.MEN GUD VAD ROLIGT DET ÄR.NU SKA JAG SNART ÅKA OCH TITTA PÅ HONOM

KRAMIS HOPPAS ATT DET BLIR TREVLIGT PÅ SKIDSEMESTERN

2009-02-13 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0