Jag lever!!

Jag rakade ut for en ordentlig forkylning med hog feber och har legat nerbaddad ett tag nu. Idag ar jag pa benen igen, men har fortfarande feber sa jag hoppar over skidakningen. Ska ta en runda pa stan och se om jag hittar nagra snygga sportklader... har finns liksom gott om harliga sportaffarer.

Det var stralande sol igar och sa aven idag - superskidakning alltsa, som jag sa klart missar, men maste tanka pa min halsa forst och framst. Jag blir liksom andfadd av att ga upp for en liten trappa...riktigt illa.

Det har inte blivit sa mycket Jager och absolut INTE whisky....far ta igen det nar jag ar kry igen.

Idag har de andra akt till Sportgastein - ett stalle som jag velat aka till mycket lange, en skidort som ar lite speciell, det ligger valdigt hogt, har mycket skiftande vaderforhallande, men super skidakning och jag missar det!! Jaja, det blir kanske fint vader imorgon ocksa.

Jag maste beratta om en rolig sak som hande haromdagen - Vi var och akte i Bad Hofgastein och det snoade som bara den, blaste ganska kallt och Bella var pa uruselt humor.. Hon hatade allt och alla och sa hogt och tydligt - Idag alskar jag bara mig sjalv! Sa kom det en bradakare och rakade kora over hennes skidor och hon fick annu ett utbrott och skrek hogt och tydligt - kor inte over mina skidor, och killen som blev helt forskrackt vande sig om och sa forlat...Bella blev helt stalld, hon trodde inte han var svensk.

Hoppas ni har det bra dar hemma - saknar er alla!  Jag har inte hort nagot fran min kara syster, hade garna velat se ett litet foto pa lille Elias (om det nu ar det han ska heta).

Svar pa Elinas kommentar: Nej, inget kexchokladmonster, vi gjorde 8:or - det ar snyggare...

KramKram


Kommentarer
Postat av: Elina

här har det oxå fallit lite mer snö, inte lika kul som i österrike. längtar efter våren... och sparesa till polen.Det är bra att Bella kan visa lite temperament!!

2009-02-20 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0