Mannen med pälsmössan..

När jag fick upp morgonens internetsida på Aftonbladet höll jag på att sätta kaffet i halsen - Wow, vilken karl!
Trots min mogna ålder kan jag ju i alla fall få titta...och dregla...



Denna man heter Jacey Elthalion och visar vinterns hetaste kläder för män -  Flanellskjorta, päls, grova vandringskängor och mönstrade halsdukar.


En blandning mellan skogshuggare och inkaindian.



Massor av olika blandade stilar där alla lagerna är synliga - jag gillar nog mössan bäst om jag ska välja något klädesplagg. Nog pratat om skönheter..

Ja, annars har det varit en alldeles förträfflig måndag - jag vaknade med ett leende på läpparna...eller hur!?
Massor att göra på jobbet och då trivs jag som fisken i vattnet - jag måste ha för mycket att göra för att jag ska jobba bäst.
De sista timmarna nu ikväll har jag tillbringat med att titta på en film som heter MONGOL - den handlade om Djingis Khans liv. Ganska sevärd, men inte min stil på film precis.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0