Nu susar jag ner for pisterna igen...

Antligen ar jag pa benen igen och trots att jag hade feber imorse gav jag mig ivag till Dorfgastein. Solen har forstas forsvunnit och det snoar som bara den, men det ar ju sa kul att aka skidor. Skidbussen hoppade inte over oss denna gangen sa vi var ganska snabbt uppe i de harliga pisterna...haha det blaste svinkallt langst upp pa toppen och vi sag bara vitt - det var en ren chansning vid varje svang - ar dar is eller en puckel? Jaja, aven det har sin tjusning...

Lunchen intog vi pa en mysig liten hytte uppe i backen - gulaschsuppe, bier och en jager - mmmmm jattegott!

Bella och Henke akte hem strax efter for Bella hade en dalig pjaxdag. Hon har lika trakiga och jobbiga fotter som sin mamma, sa efter ett antal dagars akande sa kanns inte pjaxorna sa bra langre. De sitter lost och sladdrigt - aven pa mig idag, men jag overlevde - haller fortfarande nollan!!!!!

Stallningen idag: Sus 0, M 3, Henke 17 och Bella 19 haha

Jag visade Henke idag hur man gor nar man snurrar runt pa skidor (typ dansar runt - nastan som piruetter) - sa klart han trillade....

Nu vill de andra att vi ska ga och ata.

Vi packar ikvall och imorgon kvall bar det hemat..  Det finns ingen trevlig sjal som har en STOR bil som vill hamta oss pa Svagertorp sondag middag?????  Vi betalar!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0