SNÄLLA SNÄLLA låt mig slippa höra den låten igen!!

Ärligt talat förstår jag inte varför jag tittar på melodifestivalen - jag blir nästan alltid besviken. Första låten var ju så jäkla bra och den kommer inte ens med - den blev utröstad. Och när af Ugglas sjöng höll jag på att avlida av tristess och frustration - det var den värsta låt jag hört på länge.

Mikael började asgarva när han såg och hörde henne och jag var tvungen att gå ut och hämta en stor skål med glass för att tröstäta.

Shirley Clamp brukar annars tillhöra min favorit, men i år var hon sig inte lik - en lite tråkig låt enligt mig

Melodifestivalens första omgång hade bara en stjärna - Nina med låten Tick Tock, och vilken outfit sen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0