Spindel tatueringen upprör

Spindel tatueringen är ett mästerverk - den ser ju så verklig ut.  Jag funderar starkt på att tatuera den på min fot, men är lite rädd att jag ska vakna mitt i natten och se denna här spindeln på min fot och få total spatt - jag är inte spindel-fan precis...

Min lillasyster som har total spindelfobi tatuerade en ganska stor spindel precis framme vid där troskanten går och hon vågade inte titta på den de första dagarna - haha.

Härligt!  Vi får se om det blir en spindel på foten till våren..

Vad var det Elina sa... En delfintatuering är som vänner och en spindel är bara äcklig.. ja något sånt var det.. Jag har massor av vänner på min kropp, typ tre...

Då passar ju spindeln som en fiende och jag kan sparka på den lite..

Åhh vår reseledare ringde från Bad Gastein nu ikväll och berättade att det kommit MASSOR av härlig pudersnö i flera dagar och väntas ännu mer...  Kan bara bli underbart!!!

Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0