Tycker så synd om dem

Min syster har gått över två dagar. Förlossningen var uträknad till den 10:e, men inte tusan ville bebbe ut då. De andra två graviditeterna har överskridit två dagar så jag var helt övertygad om att bebisen skulle titta ut i morse, men icke. Jag har inte lämnat min telefon 1 sekund ifall hon skulle ringa och berätta den glada nyheten, men den har varit stendöd.

Jarmo kör till Italien imorgon och jag tycker så synd om dem båda om han missar födseln av sitt sjätte barn och Camilla vill ju ha hans trygghet och styrka när hon ligger där och flämtar, skriker, flåsar och spänner hela kroppen i plågor. Så klart vill han ju vara där och känna kärleken och samhörigheten när deras första barn ihop är fött.

För tusan Camilla - håll för näsan och drick mer ricinolja!!


Marie, min kusin gifter sig med sin Linus på lördag och jag missar det högtidliga. Det är så himla kul med bröllop! Ja kyrkan är väl inte så hipp, men festerna brukar vara vilda och glada - sånt gillar snuttis!!
Min höggravida kusin Annelie som ska ha barn IDAG...(har inte hört ngt än) ska vara tärna på sin systers bröllop - himla bra planerat, Marie...ehhh nä. Men i alla fall så blir det säkert ett jättefint och stämningsfullt bröllop och jag önskar dem alla lycka i världen.



Nu måste jag fixa en del grejor till imorgon, men I'll be back soon - ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0