De är borta..!

Dagens samtalsämne har ju förstås varit melodifestivalen och jag är fortfarande i chocktillstånd efter Caroline af Ugglas framgångar i lördags. Hur kan någon rösta på den hemska låten säger alla och ändå kom hon till andra chansen. Ja, för mig är det helt oförståeligt, och chansen att hon går längre än så måste ju vara obefintlig.

Helgen har annars varit ganska lugn - massor av tvätt och stryk förstås, men det hör till den vanliga marktjänsten. Har spelat ganska mycket Guitar Hero så klart - min favorit för tillfället!!  Och jag blir vansinnig när jag inte klarar att gå upp till Hard, min hjärna kommunicerar inte med mina fingrar i den takt jag vill - det blir mest skit av det och jag blir vansinnig på mig själv för att jag är kass och sen spelar jag inte på ett tag...

Jag skulle egentligen på min kusins möhippa i lördags, men jag hade inte tid att tillbringa en hel dag i Malmö, så jag fick tyvärr betala min del ändå och se glad ut utan att festa - mitt eget beslut.

En liten uppdatering av min systers viktuppgång nu innan lilla bebisen ploppat ut - hon har gått upp 30 kg!!  Stackars "stora" syster, men imorgon tittar lillen eller lillan ut - det har jag bestämt!

Och igår var jag ute och skulle hälsa på mina guldfiskar, men de var inte där!!  De är borta..

Min dotter önskar sig en tatuering i 18-års present och hon har ingen aning om vad hon vill ha eller var hon vill ha den. Jag har hittat den perfekta!!

  Visst är den äckel-läcker!!

Kommentarer
Postat av: bella

hahahahha, glöm den tatueringen!

jag har faktiskt lite funderingar om var jag vill ha den, men ja.. jag har ju lite tid på mig att fundera klart ;)

2009-02-10 @ 07:44:56
URL: http://annaisabellathell.blogg.se/
Postat av: Bodil Rasmusson

Jaha nu går jag inte in på din blogg mer efter denna skräckupplevelse....

2009-02-10 @ 16:27:28
Postat av: Anonym

Det var det äckligaste, jag ber, dig tänk om en gång till!!! Jag fick en chock!!

2009-02-10 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0