Ett ögonblick i munnen - en evighet på låren...

Jag är chokladoman! Älskar NÄSTAN all choklad - det är bara den vita jag inte är så förtjust i, men som jag antyder i överskriften så är biverkningarna av all sorts choklad, lite rundare och goare former på kroppen.

Idag har jag försökt arbeta bort en del av dessa runda former eller i alla fall försökt åstadkomma lite härlig träningsvärk - jag har varit på Bodils styrkepass i Tollarp! Jag var inte i direkt form idag - kändes bättre förra veckan, men men jag kommer igen - herregud, det är ju bara i början av terminen.



En träningsdag för längesen och vi körde ett cirkelträningspass - därav en upp och ner bild, då jag typ låg under Elina. En skitkul dag som vi gärna gör om


Sätter in en bild på mina älskade vänner - tagen när vi var på Spa resa i Polen



Åh vad det ser mysigt ut - och snart ska vi dit igen!!

Har förresten slutat med en last idag - får se hur det går...

Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0