Mitt Nyårslöfte 2009

Jag har i hela mitt långa händelserika liv skrivit dagbok, ni vet med papper och penna.... det var ju inte alltid att jag fyllde bladen, men när det hänt något speciellt eller när jag bara hade extra mycket skrivbehov.

För nåt år sen slutade jag dock att skriva ner mina innersta tankar. Det är kanske en dålig ursäkt att säga att jag inte hann, men det var väl att jag fann andra intressen som tog för mycket tid.

Vissa stunder har saknaden varit stor och det var då tanken på att börja skriva blogg föddes.
Eftersom alla andra i min familj skriver blogg så kan väl mamma också.

Så vid tolvslaget den 31 dec 2008, mellan champagne klunkarna och fyrverkerioväsendet lade jag fram mitt nyårslöfte om att starta en blogg.

Starten är gjord - vi får väl se hur duktig jag är på att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0