Så tråkigt att var sjuk

Igår gick jag hem från jobbet för jag mådde dåligt - frossa, ont i halsen och var allmänt ur form. Imorse mådde jag inte ett enda dugg bättre. Fy vad tråkigt!

Ibland när jag jobbar kan jag önska att det hade varit så skönt att vara hemma ensam en dag, bara så där... att bara vara, inte göra något speciellt, men nu när jag är hemma själv så känns det bara frustrerande. Jag har ju inget att göra.. haha, det är kanske inte meningen att man ska göra något när man är sjuk, men ändå...

Man kan ju alltid shoppa!!  Jag är expert på att beställa kläder! I söndags beställde jag och Josefine massor av fina kläder från Gina tricot och de kom redan efter två dagar!!  Härligt!!

Jag älskar träningskläder också - hittade dessa på Stadium men de har jag inte beställt -
vill bara ha!!

 
Detta vill jag också ha - hade passat mig perfekt!


Kommentarer
Postat av: bella

träningslinnena var jättefina, vad kostar dom? Vi kanske skulle lägga in ännu en liten beställning? :)

kramis

2009-01-28 @ 12:56:43
URL: http://annaisabellathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0