Singstar kväll

Det ska vara roligt att leva - lev livet leende!

Och det gör man när man är med sina vänner och sjunger singstar!! Att göra saker som du skrattar åt tillsammans med personer som du tycker är roliga.

Skrattet har större betydelse för hälsan är man tror - när man skrattar så mycket att man riktigt vrider sig av skratt, ansiktsfärgen stiger, pulsen ökar och musklerna blir helt oanvändbara till att utföra något annat och du får nästan svårt att andas - då har man jäkligt kul!  Så kul har man när man sjunger singstar, speciellt när man sjunger med en sådan omusikalisk stämma som min.  Skitsamma hur det låter - huvudsaken är väl att man har kul!



Dessa tre singstar spelen har jag inhandlat och ABBA var ju klart favoriten.  Det är synd att där är så många tråkiga och framför allt svåra låtar eller låtar man aldrig har hört förr på de blandade skivorna.  Får väl ta och ladda ner några låtar som jag tycker om istället. Bättre att betala styckpris för dem än köpa en skiva där mer än hälften är kassa.

Idag är det en sådan där skön slappedag, då inga måsten existerar!!  Ahhhh, härligt! Jag sov ända till kl 10.20 idag - kan inte fatta det!!  Ska snart lägga mig i soffan och se en bra film.

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0