Åska & Regn

Vårt lilla samkväm igår med våra nästan grannar handlade mest om Gene Simmons, Göran och Jolanta, vatten i knäna och vågor i håret - en helt vanlig superduper kulig kväll mitt i semestern som avslutades med SAOL och google i jakten på vad som är mest rätt - bytt eller bytat. Jag tror att vi kom fram till att man faktiskt kan säga båda, men att bytt är rätt, men bytat är inte fel, men används mest av skåningar.

När vi gick hem regnade det som ett härligt sommar regn, men sen vaknade jag ett flertal gånger under natten av störtskurar och åska.

Hela morgonen morrade Tor som en folkilsken bulldog och vad gör man en sån här grå och tråkig dag om inte kör till IKEA. Inhandlade persienner till vardagsrummet, presentpapper till Henkes present, galgar och lite annat småplock. Vi käkade även IKEAs världsberömda köttbullar till lunch.

Det var inte helt lätt att packa in Henkes present..den är stor! Det fick bli ett ceriserosa paket - vill ju inte att paketet ska försvinna i mängden av alla presenter, och jag lovar att det gör den INTE!! haha



Fint va??!! Vad där är i kan jag tyvärr inte avslöja än, men uppdatering kommer säkerligen imorgon.
Har ni någon gissning?

Nu ska jag måla mina naglar, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0