Idag fyller Henrik 20 år!!!

Grattis på födelsedagen Henrik!!



Och så klart var han tvungen att köra till Tyskland och inhandla en hel massa gott till morgondagens fest. På min tid så gick man på systembolaget på sin 20 årsdagen, och det tyckte man var hur coolt som helst - nu gör man lite större utflykter... nu fyller man en bil istället..

Hoppas din dag har och är och kommer att bli helt underbar!!

Igår kom Bella och var helt gråtfärdig och sa att hon aldrig hade haft så ont i halsen i hela sitt liv. Jag, mamman i familjen fick ringa till farbror doktorn och beställa tid, jag fick följa med till farbror doktorn för hon visste inte var det var... hon hade halsfluss. Jossan ringde mig på kvällen och berättade att hon hade urinvägsinfektion - suck! Hon skulle tvunget ändå följa med till Bakken med Niklas familj.. ja, det blir väl ett besök till farbror doktorn igen för hon vet väl inte heller var det är. Sen har vi då den förtjusande mannen i familjen som bara snörvlar hela tiden. Vad är det med folk - har ni inget immunförsvar? Ät morötter eller nåt.

Nu ska vi gå och ha "trevligt" samkväm med våra nästan grannar.

Todelido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0