Idag har jag träffat två små godingar!

Usch, idag gick jag upp alldeles förskräckligt för tidigt för att vara bra för hälsan när man har semester, och inte nog med att jag var trött - katterna hade varit dåliga i magen under natt/morgon så det var till att duscha två katter, skura matta, tvätta om nystrukna kläder som inte hunnit in i garderoben och skura golvet i hela huset. Jippie!!

Bella skulle övningsköra ner till Lund idag men när vi kom vid Hörby såg vi de svarta molnen torna upp sig och vid Rolsberga fullkomligt öste det ner och då vågade hon inte köra längre eftersom det blir motorväg sen. Jag tog över och vi körde hem till Catharina och Åke. Åhhhh så gullig lille Elliot är!!

En riktig liten gullunge, så snäll och gosig.





En stolt pappa visar upp sin son



Både jag och Bella turades om och hålla det lilla knytet. Vincent ville förstås också vara med..



Efter mycket kel och gos, kaffe och kakor så begav vi oss till S.Sandby för att hälsa på den andra lilla sötingen, Elias.

Guuud, vad stor han har blivit. Jag har inte träffat honom sen hans dop och nu är han snart 5 månader. Från att ha hållt lilla Elliot i famnen var Elias gigantisk.



Ett riktigt litet charmtroll!!





Här sitter Bella med sin lille gudson.

När vi åkte hemifrån i förmiddags hade vi härlig sol och ca 20 grader - i Lund var det regn och 12 grader - mycket passande med shorts....eller hur?! 

Vi fikade bigbauta chokladmuffins hos Camilla och fyra timmar efteråt är jag fortfarande mätt..

När vi väl kom hem igen efter vår sydliga utflykt tyckte jag att M och jag skulle köra och köpa present till Henke - sagt och gjort + att jag hittade ett par nya ursnygga skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0