RixFM festivalen del 2

Tyvärr har jag ingen liten smidig kamera att ta med mig överallt så ibland får jag snylta lite bilder... Då vi var på RixFM festivalen så tog Bodil och Pigge en del roliga bilder som jag har fått mailat till mig idag. Åhhh vad du är snäll Pigge, och så duktig du var som klarade det!!!


Bella ser helt vettskrämd ut...



Haha såå gulligt!



Oj, vilka suddiga ögon till vänster, vilken stor käft i mitten och Elina ser ut som vanligt.



Kul var det i alla fall...

Efter festivalen yrade vi först runt ett tag och till slut hamnade vi på Fenix, där vi träffade Pigges kollega Micke, som jag aldrig har träffat innan, men han visste en hel del om mig.. konstigt! eller hur Pigge?!



Redan bakis och med ett konstigt bankande i huvudet...

En kul kväll och ett helt år tills nästa RixFm festival - I'll be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0