Västervik MC dagarna 26-07-2009

Vaknade vid halv 7 och var helt övertygad om att den troligen mördade spindeln var en mycket realistisk mardröm. Guud, vad jag hatar spindeldrömmar!!

Gick upp och besökte de fruktansvärt ofräscha toaletterna och sen gick jag raka vägen och köpte kaffe för att vakna. Drack två muggar på stående fot. Mikael var otroligt svårväckt och gnällde som ett barn att han var trött. Jag åt tre Brago kex till frukost och sen började jag packa ihop våra sovsäckar, luftmadrass och diverse utspridda kläder. När jag väl fått upp mannen gick det ganska lätt att packa ner tältet också.

Redan kvart över nio var vi på G hemåt. Vi körde till en mack i utkanten av Västervik för att lasta våra Vä grejor från släpet till vår bil. Vi tog farväl och tackade för dessa underbart roliga dagar, och sen körde vi E22 hemåt och de andra körde den vackra vägen hemåt.

Vi stannade till i Karlskrona och käkade lunch och vi var hemma strax efter två. Vi hälsar oss hjärtligt välkomna hem!

Trötta och illaluktande packade vi ur bilen, satte på kaffe och laddade tvättmaskinen. Duschen nästa!

Vi tackar alla berörda för att vi fick följa med på denna roliga tripp. Vi har haft skitkul!
Jag måste också berätta att jag har ändrat min syn på knuttar. Jag tyckte att glidarhojar var bland det fulaste, pinsammaste som rullade på vägarna, men nu har min åsikt förändrats. Jag är inte riktigt så dramatisk och kan till och med tycka de är läckra. Dock fladdrar mitt hjärta lite extra inför sporthojar, men en glidare har sin charm ändå. Att vara knutte behöver inte vara en livsstil, det kan vara en dyr hobby eller bara lite fritidssysselsättning. Ett ganska coolt intresse.

lev väl och glöm inte att raka stortårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0