Vilken härlig dag

För en gång skull vaknade jag utvilad trots att jag hade en jobbig natt med många "kolla vad klockan är uppvaknande". Körde och köpte nybakade frallor till frukost - ja, det tar för lång tid att promenera de 500 m och jag får träningsvärk om jag cyklar..

Kollade väderprognosen i tidningen och sen kollade jag ut och kunde bara konstatera att SMHI är helt borta med vinden - de har ju inte många rätt - var är molnen de säger här ska vara? Strålande sol och jag rusade in och fick på mig bikinin och sen ut till poolen där jag tillbringade ett flertal timmar tillsammans med mitt nytillskott i bokform - Marian Keyes.

Under dagen kom vi på att det hade varit kul att spela lite minigolf, så vi bestämde att vi testar Yngsjö denna gång. Hahaha, jag är så fruktansvärt dålig, eller rättare sagt: -jag får alltid de sneda, konstiga klubborna som inte går att sikta in slag med. Är det inte högsta poäng som vinner? Det är det ju alltid i andra spel..



Andra banan och jag fick väl 7 poäng även på denna... Bella klarade nog lite bättre - ser så ut.



No coments..



Bellisen

18 banor är tufft - vi blev hungriga!
Vi körde in till Kristianstad och besökte Peking - nästan alla bord och stolar gapade tomma - var är allt folk???

   

Jag åt Bami, Bella 4 små rätter, Mikael strimlad biff med bambuskott och Jossan åt Entrecote eller nåt annat vanligt - hon älskar att gå på kinarestaurang, men vill aldrig ha kinamat...konstig unge.

För ovanlighetens skull har båda barnen varit hemma nästan hela dagen (Jossan kom hem i em) och det är så härligt!

Fler såna här dagar och min lycka är fullständig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0