Glad Midsommar!!

Jag vill önska alla mina nära och kära en underbar midsommarafton! Jag själv kommer att tillbringa eftermiddag och kväll i Tollarp hos mina vänner Elina och Mats.

Här kommer lite bilder från andra midsommaraftnar..



Bella och Matilda för mååånga år sen..



Midsommardans i Satserup



Min syster Catharina hos Camilla och Peter i S.Sandby



Midsommarmys i Wä



Uffe testar min klänning..



Hmmm..



Midsommarstång i Svensköp





Innan vi skulle klä midsommarstången var det någon som ville vara lustig... Hos Catharina och Åke i Lund





Förra året hade vi överraskningsfest för Åke som fyllde 50 år.



Då lekte vi...



Och Åke var skiträdd...hahaha

Imorgon kommer det fler bilder...

Ha nu kul ikväll, njut av att sommaren (?) är här!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0