Måndag igen..

Jag var nog mitt i en dröm när min telefon väsnades imorse med sina smäktande tongångar, men jag for upp som om jag hade eld i baken och alldeles våt av svett. Hur kul är det att börja en måndagsmorgon på det viset? 15 grader kl 6 på morgonen gav mig klädproblem... till slut efter många "jag-har-inget-att-ta-på-mig" suckar blev det uppvikta jeans och en jättefin vit top och vita shoes.

Nu när det är hålla-igen stadiet igen har jag lite svårt för frukost så det blev två ganska nakna knäckemackor - det smakade mest torrt, typ som att promenera genom en sandstorm med öppen mun. Dessvärre var jag vrålhungrig kl.9, men som tur är serveras det frukost på jobbet och då blev det en något mindre torr knäckemacka med en bit korv på.

Ny månad = massa jobb = KUL!!  Jag gillar när det är mycket på schemat och just nu är det knökafullt. I love it! Jag vet att jag är lite konstig, men jag fungerar mycket bättre när jag har lite mer att göra än jag hinner med. Då har jag en viss press på mig och min hjärna kan inte skjuta upp saker som den egentligen gärna vill.

Jag har länge önskat mig ett paraplyställ, haha. Förstår ni hur svårt det är att hitta ett snyggt paraplyställ - de flesta är ju asfula. Nu har jag i alla fall hittat ett snyggt och det står så fint i min hall. Varje gång jag går förbi kan jag inte annat än stanna och beundra mitt nya inköp.

Som vanligt är det ett jäkla tjat på Josefine om träning - jag är helt förbluffad! Josefine träna??? Jag är oerhört glad att hon äntligen har förstått hur skönt det är att träna, men hon tjatar hela tiden att jag ska styrketräna med henne, och dessutom en måndag kväll... Ahhh, jag är rätt glad hon lyckades för det var hårt men kändes mycket bra ändå. Denna gången kan jag nog säga tyvärr, för jag tror att hela kroppen skriker imorgon.

Lite härliga bilder från en schlagerkväll med tjejerna på jobbet







Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0