pump it up

Tjenamoss,

Fy tusingen vad det har varit kallt idag. Temperaturen har nog inte varit över 15 grader - fattar den inte att det är juni och sommar??!!

Trots kyla och en del regndroppar har vi arbetat med vårt lilla projekt. Nu är äntligen förarbetet slut - nu är slutet relativt nära och det känns helt fantastiskt.



Plintarna är nedgrävda, de understa reglarna är på plats och pumpen inkopplad med ett 100 kg sandfilter. I nästa vecka kommer vår värmepump som också så småningom ska kopplas in.

Eftersom vi kvinns inte hade så mycket att sköta där ute, fattade vi beslutet att gå in i värmen och göra lite nytta istället. Hm, jag fastnade med min bok och Bella sydde en väska.



och det här gjorde Jossan:

   Tittade på Shrek med datorn i knäet.

Nu ska jag ta mig ett fotbad. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0