Träningsvärk!!!!

Arrggghhh, redan när jag skulle sträcka mig för att stänga av telefonen kved jag, ännu mer när jag skulle resa mig från sängen - vad hade M gjort med mig inatt?!! Kände mig helt förstörd i alla lemmar och stapplade yrvaken ut i duschen. Fy bubblan vilken träningsvärk - kändes som en rejäl baksmälla i hela kroppen. Det är bara att konstatera att då får jag träna ikväll igen för att få bort den och skapa nya plågor till på fredag då. Konstigt fenomen att det ska ta två dagar för min kropp att märka att den har rört sig lite extra.

En ganska seg dag på jobbet, våra datorer strejkade lite så det var mycket väntan. Ganska sjukt att man är så beroende av detta IT samhälle.



Idag hyllar jag min mamma med denna fina tårta - tyvärr är hon inte här och kan smaka den, men Ett stort grattis mamma på din födelsedag får du av mig. Jag ser fram emot nästa år då hon fyller 16 år mer än mig och då blir det fest. Guuuud, är jag sååå gammal??!! Min dotter sa just att det är så konstigt för Era åldrar går så snabbt, det gick mycket långsammare innan. Jag samtycker, men jag har inte alltid koll på hur gammal jag är - undrar om det beror på min ålder?

Här har vi min mamma!!



Idag har jag sett Greys anatomy - as usual - och gråtit en skvätt - as usual. Den serien passar mig alldeles utmärkt - jag behöver gråta ut och rensa mina tårkanaler en gång i veckan.

Nu hör jag hur min säng och bok kallar på mig - måste läsa minst ett kapitel i Twilight innan John Blund kommer.

Natti

Kommentarer
Postat av: Isabella

Grattis mormor!

2009-06-04 @ 07:56:07
URL: http://annaisabellathell.blogg.se/
Postat av: Christina(mamma)

Tack så mycket mina flickor.Hade en trevlig kväll med Roland.Var på restaurangen på Bjäreds brygga och åt massor av räkor

Kramis

2009-06-04 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0