Snart semesterlunk, eller...

Fick ett tips idag att jag skulle läsa Lindas blogg - Hahahahaha Bodil, man säger inte så! Undrar hur du klarade dig ur den där pinsamma situationen...

Känner mig lite stressad för tillfället - inte alls för att jag behöver känna mig stressad, men jag har alltid tusen saker att göra, men jag är expert på att skjuta upp saker och ting och till sist blir det lite mycket på en gång.

Igår körde jag och storhandlade på Willys och där var nästan inget folk!! Eftersom kl var fem brukar där alltid vara jättemycket folk, då många kör inom när de slutat jobba. Har hela Kristianstad semester eller? Fattade ingenting. Det jobbigaste med storhandling är att plocka upp varorna ur bärkassarna när man kommit hem - Guud, vad det är tråkigt och jobbigt! 

Igår kväll skulle jag vara lite duktig så jag sprang 4 km!! Kl var halv tio och efter det var jag ju jätte pigg..

Fick min efterlängtade bok igår, nr 3 i Twilight serien så jag läste till kl var över midnatt. När jag väl släckt kunde jag ändå inte sova så jag låg bara och tänkte på att jag snart skulle gå upp... hopplöst! Jag somnade inte förrän 1 och fick hela 4 timmars sömn inatt.

På fredag har vi sommarfest på mitt jobb och vi ska så klart leka. Vi har även blivit indelade i lag och jag tillhör laget "hot bananas". Vi brukar alltid klä ut oss lite på våra fester, men hur ska en het banan se ut?

På fredag kommer vår soffa!!! Jag hinner nog inte ens provligga den förrän på söndag och då kommer jag säkert att ligga där hela dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0