FESTligheterna närmar sig med stormsteg

Haha, vilken fyndig överskrift...då det stormar ute


Hej hopp imorgon är det fredag och fest!!!!!!!!

Skickade ut ett mail till mina kära lagkamrater, resten av gänget i hot bananas om att vi behövde gemensamt anstränga våra hjärnor för att komma på idéer till vår utsmyckning. Ingen, absolut ingen har kommit med någon briljant idé, förutom jag då som hittade ansiktsfärger i receptionen och den idén hängde Micke med på så han och jag ska i alla fall vara målade. Jag funderar på att måla en banan från pannan ner till bröstet ungefär... eller inte. Sen ska jag ha knallgula converse och ett knallgult linne.

Min kollega Magnus är med i laget "red devils" och jag har världens häftigaste djävulsmössa som jag köpte på ölfestivalen i Bremen, som han ska få låna. Min chef lånade den i fjor på en hattfest och hon vann första pris. Den gör succé!

Idag har vi ätit sommarlunch på Elisefarm - golfarnas Mecka i Hörbytrakten. Laxburgare med nypotatis och god sås. Vi satt ute i det lite väl vindiga vädret. Fy bubblan vad det blåste, och jag satt med ryggen emot vinden och hade håret i ansiktet hela tiden och maten som flög iväg från tallrikarna. Trots vinden så var det en mysig stund med mina kära kolleger, och väldigt god mat.

Jag kan även berätta att vi har 26 grader i poolen!! På söndag ska jag ta mitt premiärdopp - jag kan nog behöva en nedkylningschock av kroppen då är jag rädd. Har tagit semester på måndag för säkerhets skull....

Vi hörs på söndag - ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0