Varför ska alla ha pass när jag ska ha det?

Efter jobbet idag så körde jag och Isabella till stan för att jag hade tänkt skaffa mig ett nytt pass eftersom det andra går ut imorgon. Behöver man egentligen pass till Tyskland?? Oj!! Näeh, det ska man väl inte behöva...

Ja i alla fall så var där alldeles för mycket folk som just behövde nytt pass idag så vi brydde oss inte - orkade inte.. och förresten har jag en dålig hårdag idag så jag får ta det på onsdag istället.

Isabella har länge varit i stort behov av en ny telefon så vi körde in till Telenor för att checka läget... Ja, jag vet ju hur det är när jag ska titta på något. Bella hittade en rosa Samsung och jag som inte ens behövde någon, jag som älskar min guldiga telefon kom hem med en ny silvrig sak, MEN vet ni vad - där finns guitar hero i den!!!  Fatta vilken lycka!! Så från och med den 16 Juni kan alla som har telenor prata billigt med mig. Om ni vill alltså...



Den här busiga lilla kisen är för rolig... Han hoppar upp precis överallt, och har man en liten fönsterspringa öppen någonstans så ålar han sig ut och ligger och kollar läget på fönsterbrädan (på utsidan alltså). Häromdagen tog han ett skutt rakt upp på spisen och jag blev ju vettskrämd att han skulle bränna sig, och min reaktion blev ju att jag höjde rösten och sa Fyyyy åt honom. Han hoppade ner i en rasande fart och sladdade in i en tom papperspåse som han har som gömställe. Där låg han en bra stund och smygtittade innan han vågade sig ut igen.



Inte ofta man ser en hel regnbåge, men häromdagen kunde vi skåda denna ifrån vår trädgård.

Nu ska jag lägga in musik i min nya mobil - Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0