Alla pratar om Facebook..

I förra veckan fick jag ett mail ifrån min dotter att jag skulle besöka hennes sida på facebook, och för att kunna göra det var man ju tvungen att själv skapa en profil. Sagt och gjort. Jag har nu en profil på facebook, precis som alla andra - men hur kul är det på en skala från 0-10??

Klart det är kul att söka upp sina "gamla" vänner och kanske även få nya, men... eehh, inte riktigt min grej.

En sak chockade mig MYCKET - min halvsyster som jag inte har haft någon som helst kontakt med på flera år, lade till mig som sin vän. Hon är dock min syster, men tillhör mitt förflutna - vi har inget gemensamt mer än pappa som jag knappt pratar med. Vi får väl se vad tiden utvisar - fortsättning på denna facebook-såpa uppdateras vid ytterligare chocknyheter...

En sak till - faktiskt - När jag nu sökte på personer som gått på min skola, fick jag se att jag och Kattis Ahlström gått på samma skola och tagit studenten samma år. Det hade jag ingen aning om, men jag har nog tyckt alla år som hon har visat sig på TV, att hon liknat någon som jag sett innan typ.. Ja, jag vet i alla fall att hon inte gick i min klass.

Imorgon åker jag till Tyskland för att träffa en del personer som arbetar på dotterbolaget i Wiesbaden. Flygresa till Frankfurt och sen tåg till Wiesbaden. Spännande! 

På tal om något helt annat - för nåt år sen så ringde någon anställd från NewBody till mig och ville göra ett reportage om vår förening eftersom vi hade tjänat massor av pengar på försäljning av deras underkläder - jag blev då intervjuad och fick även skicka in några bilder från gympan. Jag hade totalt glömt bort detta och av någon konstig anledning hamnade jag på deras hemsida idag och hittade reportaget - HAHAHAHAHAHA - så jäkla fult!!

Ta hand om Er
Kramis


Kommentarer
Postat av: Christina(mamma)

Lycka till i Tyskland

kramis

2009-03-11 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0