Haha avslöjad...!

Elina, du skulle ju inte avslöja att vi ska till Polen på torsdag - nu skulle jag ju verka lite stött för att Linda var taskig och låta henne tro att jag inte kom på hennes pass för det... Hahaha, du är för rolig!

Det är klart vi ska dricka vin och i den sysselsättningen vet väl både du och jag, och alla andra som känner mig att där maskas det inte...  Förutom den trevliga sysselsättningen ska vi även NJUTA av allt annat! Det ska bli så skönt och avkopplande - det behöver vi nog allihopa just nu.

Oh shit, jag måste göra inbjudningarna till festen!

Jag har förresten gått upp ett steg till HARD i Guitar Hero och resultatet suger - det är skitsvårt, men jag kämpar på när jag har en stund över..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha hej, sus det är david:D jaså hard minsann redo för att slå mig än kanske ;P? och då ska du inte vara full :P men jag kan vara :D

2009-03-23 @ 19:36:36
Postat av: sus

Haha som sagt...mitt resultat suger och du hade säkert klarat det bättre än mig som stupfull, men jag spelar på. Jag gillar utmaningar ju...

2009-03-23 @ 20:07:16
URL: http://tja
Postat av: David

Hahah det är rätt, jag ger privatlektioner mot en väldigt liten ersättning?

Stupfull gör mig bara bättre XD Bättre rörlighet när man inte känner smätrta :P

2009-03-28 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0