Min dotter berättade om mina nya bloggläsare..

Alltid trevligt med folk som är nyfikna - Jag hälsar Er välkomna att titta in och läsa om mitt enkla familjeliv!

Idag tyckte jag arbetslusten tröt något så fruktansvärt, så jag ringde min chaufför och undrade om inte han kunde hämta mig kl.16. Han hade så klart lite att avsluta först, men han hade inte heller något emot att komma hem tidigare. På hemfärden fick jag en sån där känsla...inga pop ups utan mer stark intuition, att min dotter satt på bussen som körde framför oss. Det tog ett tag innan hon svarade, typ 4 samtal, men visst hade jag rätt - hon klev av bussen i Tollarp och gick in i vår bil.

Väl hemma möttes vi av en annan dotter som hade ont i öronen. Hon som aldrig har haft det förut, hon har aldrig ens fått penicillin.

Kände inte alls för gympa idag, men med tanke på att det inte blir så mycket mer denna vecka så fick jag ju gå. Allt det där krälandet på golvet gjorde jag idag, inget maskande på dem övningarna i alla fall - sen att jag inte orkade allting med stången hör ju inte hit. (eller) Bodil har alltid så himla mycket axelträning med stången och jag vill inte ha bredare axelparti...Sen fick jag för mig att jag var jätte trött på rusherna i slutet så då var jag tvungen att titta på dem andra lite...ja jag vet Bodil - JAG MASKADE!! Fatta hur kul det är att se hur roligt somliga springer - jättekul!  Efter en liten paus kom min energi tillbaka och jag insåg att nu orkar jag nog springa igen, men då var ju nästan låten slut..

Två arbetsdagar kvar av denna vecka! Härligt!! Hade planerat att köra in till Forex imorgon efter jobbet och växla lite pengar, men för säkerhets skull så ringde jag idag och kollade så de verkligen hade zloty till oss. - Nä det har vi inte, det måste du beställa! Då får jag alltså vänta till torsdag och hämta ut dem.. Alltså,  är det inte meningen att Forex ska ha alla valutor på lager typ? Är det inte ett växlingskontor?? Jag ska ju inte ha så mycket. Jaja, inget att bry sig på - jag får ju dem innan vi åker.

Vi ses på VÅFFELDAGEN - Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0