Min lista...

Min dotter har utmanat mig i någon sorts lista - konstig sak, men jag ska försöka besvara så gott jag kan...

Fyra tvprogram jag brukar se:
1. Grey's anatomy
2.
3.
4.

Fyra saker jag gjorde i går:
1. Vaknade med sömnsudd i ögonen
2. Var på jobbet
3. Tränade
4. Skrev blogg i en evighet

Fyra saker som står på min önskelista:
1. En rejäl löneökning
2. Att få vara frisk
3. kondition och styrka
4. Audi TT

Fyra saker jag avskyr:
1. Känslan av att man måste gå upp tidigt imorgon
2. Otrevliga människor
3. mitt kroppsfett
4.

Fyra saker jag tycker om att göra:
1. Umgås med min familj och mina vänner
2. Shoppa
3. Åka på semester
4. Äta gott och dricka rödvin

Fyra saker jag åt i går:
1. All bran
2. räksallad
3. Banan
4. Smörgås

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
1. Erik
2. Elliot
3.
4.

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
1. Konstnär
2. Fotograf
3. Mäklare
4. webbdesigner

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
1. Burger King
2. Thai mat
3.
4. -
 
Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
1. Isabella
2. Josefine
3. Camilla
4. mormor

Hoppas hon är nöjd nu. Det där med tv program var inte lätt - ser sällan på tv om det inte är någon film.

Kvällens gympa var bra - jag blev grymt trött i mina ben och rumpa, och snacka inte om mina axlar - de är nästan döda - i alla fall medvetslösa. Men visst känns det som det börjar gå mot rätt håll - orkar lite lite mer för varje gång och det är ju positivt. Ja, tränar man 4-5 dagar i veckan borde det ju ge något. Tyvärr ger det inte ett gram viktnedgång.

Nu ska jag köra back up på min dator - man vet aldrig om hotelserna verkställs imorgon.

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0