Mitt i prick!

Det är härligt när man skriver om vad som framkallar vissa aggressioner, och personerna det handlar om känner sig träffade direkt. Vi har verbal kommunikation i vårt hem. Jag kan mycket väl tänka mig att de som inte är av den ödmjuka typen går hem och berättar för sina nära och kära hur illa de behandlar andra människor.

Det är JAG som har skrivit det förra inlägget, och JAG står för mina åsikter. Det är både fegt och mycket svagt att ge sig på oskyldiga. Det är mig ni ska konfrontera - ingen annan.

Hur kan somliga personer byta sida snabbare än folk byter underkläder - vilken falskhet. Ena dagen snackar man skit om personen som skapar problemen, nästa dag är de bästisar. Undrar om den andra vet om denna falskhet?

Kommentera gärna - älskar skriftlig respons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0