Morgan???!!!!!

Vad är det för fel på svenska folket?  Hur kan Morgan bli utröstad? Personligen tycker jag nog att Laila ska vinna Let's dance, men Morgan är ju så mycket bättre än Magnus Samuelsson - Hallå!!

Jag får nog sluta se såna här program, där folkets röster styr. Samma sak var det med melodifestivalen - det var såååå nära hatlåten vann.

Jaja, nog talat om det. Idag var det nog första gången i mitt liv som jag tränade en fredag.... jag hade årets första step pass på jobbet i eftermiddags och det gick skitbra. Jag var supernöjd efteråt, dels för att jag har motionerat 5 dagar på rad och för att alla andra var superglada och överväldigade över att jag kunde entusiasmera dem till det tillståndet en fredag eftermiddag...!

Imorgon, eller vid närmare titt på klockan så idag ska vi köra och titta på pool. Det är snart hög tid att börja gräva... nästa helg är det sommartid!!!

Snart ska även inbjudningarna ut till föreningsfesten - vi väntar bara på priset från cateringfirman....

  Snyft. lille Morgan åkte ut...

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0