Och så var det måndag igen...

Ibland behöver vi vara lite tokiga för att kunna utvecklas


Helgen har varit lugn - härlig - mysig och jag har tillfredställt mina endorfiner - Jag har shoppat!!

Lördag förmiddag tog jag och Josefine bussen in till stan för att ha en sån där mysig mamma-dotter-förmiddag-med-shopping. Sånt älskar jag!! När jag bara handlar sånt som jag känner för, när man inte har något på inköpslistan utan kan bara springa runt och prova kläder och passar det så köper man det.

Jo, jag hade faktiskt en sak på inköpslistan och det var lite babykläder till Elias. Jag har tyvärr inte träffat min systers lilla gulleplutt än. Efter två veckor har jag fortfarande jobbig hosta och lite snuva kvar, så jag har inte vågat köra hem där, men jag längtar tills jag kan träffa det lilla livet. JAG HAR INTE ENS SETT EN BILD PÅ HONOM, CAMILLA!!

I alla fall så shoppade jag babykläder - hade kunnat köpa hur mycket som helst, men min plånbok tillåter inte det och sen så växer de ju ifrån det med en gång så då är det ju bättre att man köper lite då och då.

Det blev ganska mycket handlat denna lördag - jobbigt att bära alla kassar när man åker buss. Jag tar nog bilen nästa gång..

Annars blev det god mat, lite vin och melodifestivalen. Jag tyckte det var svåra val denna veckan. Jag tyckte de flesta var bra, utom Thorleifs och de där tre killarna som sjöng spanska - resten var helt ok. Star pilotes låt var ju nästan likadan som sommarens plåga - In the heat of the night. Har de ingen fantasi eller? Och sen läste jag något om plagiat.. vems låt?  Jag gillade Malena och Sarah bäst. Agnes får man säkert höra till leda på rix fm.

Ikväll var det första träningen på evigheter och det gick hur bra som helst. Jag har knappast kunnat gå upp för en trappa utan att flåsa som en  pilsk oxe, men step gick bra - ända tills styrkan efteråt och vi lade oss på golvet - då fick jag en ruskig hostattack så att jag nästan tappade andan. Skönt att vara igång igen!





Kommentarer
Postat av: Christina(mamma)

Jag har kort som du kan få se

Kramis mammam

2009-03-03 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0