Vi kan inte alltid påverka vad som händer oss,

men vi har alltid makten att bestämma hur vi ska hantera det känslomässigt. Jag har beslutat att inte lägga mer energi på att försöka få en del personer att tänka till och inse bristen på gott uppförande. Jag lägger ner och hoppas att någon har läst och förstått innebörden av min reaktion.

Jag har nu ikväll varit på ett jätte roligt aerobicpass med LINDA JOHANSSON!!!!!!  Superduktig tjej som har ett stort behov av att berätta för alla att sus maskar på alla pass. Det är jätte roligt att komma på såna pass...haha, jag vet att hon tycker om mig ändå - även om jag maskar.. det är ju så jobbigt det där med att ligga på golvet och göra rygglyft, armhävningar och sånt shit - i alla fall när man är otränad som jag. Det är faktiskt ganska tråkigt också...

Nä, nu får jag börja om på min mentala diet!   Imorgon är en bra dag att tänka positivt!

Lev livet leende och njut av det!! Det ska jag försöka göra.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0