Bikini bh problem

Min dotter Josefine har alltid världens problem varenda vår/sommar när hon bestämmer sig för att skaffa sig en ny bikini. Hon vill inte åka in till stan och köpa en för då har alla andra likadan, utan hon väljer nästan alltid att beställa ifrån diverse postorder eller internetsajter. Sagt och gjort även i år.

Först beställde hon en blå, något mellan marinblå och mellanblå - jättefin tyckte jag (färgen alltså) Efter några veckor när jag hade betalt fakturan och slängt alla ordersedlar berättar hon att bhn är för liten. Suck!

Hon beställer en ny, storleken större och vi fick hem den förra veckan. Igår kom hon på att hon nog måste prova den... den passade perfekt i storlek, men nu var det fel färg - denna var mer lila/marinblå. Suck igen! Nu blir det minsann sista gången jag beställer ny bikini bh till henne - nästa gång får hon köpa sin bikini i en normal affär.

Eftersom mitt ryggskott inte riktigt har gett med sig så ringde jag min räddare i nöden och fick tid kl.13 idag. Det räckte att jag stod avklädd med ryggen framför honom, och han såg att höger sida var väldigt ansträngd. Han gjorde allt han kunde för att komma under musklerna (kände det som). Han frågade hela tiden om jag ville han skulle trycka lite lättare, men jag tyckte att det var bättre han arbetade på ordentligt så jag blir frisk istället - lite muskelknåda dör man inte av - inte ens av smärtan. Efter sätesmassage/behandling fick han gå ända upp till skuldrorna för jag var fruktansvärt stel i hela ryggen. Vid närmare eftertanke var det inte alls konstigt att jag fick ryggskott - jag har haft ont i både rygg och nacke länge och det är klart att det byggs på om man inte åtgärdar problemen.

Till sist gjorde han "knycken", då han alltid säger att det låter som musik när låsningen lossnar - det smäller till liksom och sen får man en sån där härlig känsla av lätthet i kroppen. Smärtan lättar och allt känns bra - ända tills man reser sig upp. Förhoppningsvis blir det bättre nu - i alla fall inom några dagar.

Inatt drömde jag om att jag var på ett härligt boxpass och ni kan aldrig ana vem som var ledare... - BODIL!!  Ojdå, det måste vara en sanndröm eller vad tror ni..



Kommer ni ihåg det här???  Hahahaha Verkligen ett minne för livet!!

Kommentarer
Postat av: Christina(mamma)

Ja det var det för oss alla.

Hoppas att det känns bättre i ryggen

Kramis

2009-05-05 @ 07:54:45
Postat av: Bodil Rasmusson

Ja om du inte hade lagt den hemska bilden här så kanske jag hade tagit det, men nu får jag tänka en gång till

2009-05-05 @ 14:05:47
Postat av: sus

Och när började du ogilla nakna rumpor?????

Ja, byter du dag så hoppas jag du tänker en gång till..

2009-05-05 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0