Bröllopspresent

Jag kan nog tyvärr erkänna att jag aldrig har köpt någon present till M på vår bröllopsdag, men i år tänkte jag faktiskt köpa något - om jag bara kunde komma på vad!! Finns det någon där ute som kan ge mig ett tips om vad min man kan tänkas vilja ha efter tjugo år med mig... jag undanbedes alla dumma förslag.. det ska vara något som jag kan köpa i en affär och gärna i närheten av Hörby eller Kristianstad för vi har liksom bröllopsdag imorgon. Jag vet att jag är lite sent på det, men vi ska inte fira det förrän på fredag, så det kan ju faktiskt vänta..

När jag kom hem från min långa dag på arbetet så istället för att byta om till träningskläder tog jag på mig arbetskläderna istället. Ett tufft pass på 1 1/2 timme med spade - det är annat än en stång.. Jag svettades ungefär lika mycket, men sen hade jag frisk luft hela tiden blandat med lite regndroppar och åskmuller. Det var faktiskt mycket bättre än en het gympasal, men jag saknade musiken och Bodil som skriker. Jag vill bara ha den jäkla poolen färdig så att jag kan hoppa i snart!

Satt och tittade på lite gamla foto nu ikväll - haha, det är alltid lika roligt!
Kolla in den här bilden - det är ungefär samma mode som nu - tights och tunika...



Oj vad gammalt det är - jag är väl 3 kanske 4 år och är mig fortfarande lik - samma kraftiga benstomme och fasta lår...

Hittade ett ASFULT foto från gympan!!

  Hahahahaha

Detta fotot finns även på New Bodys hemsida!! Guuud, hur kunde vi tillåta detta??

Kommentarer
Postat av: Bodil Rasmusson

Men för helvete, stäng ner! Är Elina pygmé förresten?!

2009-05-27 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0